Jak mi hrabe z propagace knihy
Ze série “nerušit, snažím se během 30 dnů vybrat peníze na vydání knihy”.
Do kampaně s rodinou nelez!
Muž v den začátku kampaně (tedy v den začátku sběru peněz) odjel s dítětem na Moravu. Raději doplním, že termín předprodeje a výletu je pouhou shodou okolností, nejedná se tedy apriorně o mužovu oběť ve prospěch knihy! Ale tato náhoda je značně ku prospěchu věci: muž není nervní z toho, že jsem věčně přilepená na mobilu nebo notebooku a já mám klid pro své přilepení.
Projevily se mé chorobné pudy
Obsedantně totiž aktualizuji stránku, kde je uveden počet aktuálních přispěvovatelů. Raduji se z každého jednotlivce! Ale pak samozřejmě přichází i sekundy temna, kdy mi hlavou běží “všichni známí už přispěli, už nikdo nikdy nic nepřihodí”. Ono upřímně, když píšu tyto řádky, tak přispělo 70 lidí a co vám budu povídat, já asi ani tolik známých nemám, přece jen dost často si jen vegetím ve své asociálnosti.
Ukázal se ovšem i zápal pro věc
Neúnavně hledám stránky, skupiny, jednotlivce, které by mohla kniha zaujmout. Což je nekecám aktivita na několik hodin denně. Mohla bych tím klidně strávit dvanáctihodinovou šichtu, neboť “originálně někoho oslovit” je fuška. Tudíž se většinou spokojím s tím, že odešlu výzvu, která “není alespoň úplně debilní”.
A nakonec to všechno skončilo u sociálních sítí
Naštvaně promazávám spam od svých nových mužských přátel na Fb. Jedná se o skupinu divných chlápků, kteří jsou otravní jak kobylky. A já přitakávám, že dokument V Síti o sexuálních predátorech je fakt pravda pravd, Bible Facebooku. Vybraným případům zřejmě nevadí, že jsem zadaná, těhotná, hlavně, že jsem žena.
A zítra návrat do reality
A vím, že budu muset zmírnit, ubrat tempo, neboť se vrací dítě a já budu zase chodit spát v sedm, abych další den vstala k hyper malé holčičce. Plus se budu muset odlepit od monitoru! Což mi upřímně asi vážně prospěje.
Opět přidávám jemný reklamní odkaz na knihu: bit.ly/KupBohnice.
Tak nějak věřím, že to Edna dá. Držím palce.
Tomáši, děkuji. Taky věřím, že to půjde. Teď to vypadá nadějně u několika subjektů, což by mohlo přinést více čtenářů a času je ještě naštěstí také celkem dost.
No ale vypadá to, že se vám celkem daří, ne? Jste v půlce, to by mohlo vyjít. Nedávno jsem takto sledoval na Hithitu vybírání na knížku „Jezevec Chrujda vyhání koronavirus“ (Meandr), to bylo napínavé do poslední chvíle. Cílová částka byla vyšší (60 tisíc), ale zase měli větší cílovou skupinu.
Potřebujete ještě tak 200 zájemců o e-knihu.
Tak co, čtenáři, dáte autorce šanci? E-kniha je za 119Kč, to opravdu není příliš mnoho. U e-knihy nemusíte řešit problémy jako: nemám ji kam dát, v knihovně je plno, nebo: kam s ní, když mi to stačilo přečíst jednou?
Bohumile, děkuji! Jste lepší „marketingový specialista“ než já :).
Víte, já věřím, že to vyjde, rozjíždí se mi případné zajímavé nabídky, tudíž mé oslovování všech možných subjektů začíná přinášet úspěch.
Vidíte o kampani jsem nevěděla a zrovna Meandr bych ráda podpořila, neboť se mi jejich věci hodně libí.