Kolik kolejí je v Kotěhůlkách?
„Dráha, to je, soudruzi, vojna v modrým, a výpravčí, to je šarže jako hrom, a ne nějakej uvozhřenej vechtr v boudě u pešuňku!“ mentoroval před tabulí na jednom nádražáckém kursu školitel, zatímco my, budoucí nádražáci, hráli v lavicích ponorky, šustili kolujícími oddělenými dvojlisty Dikobrazu a ti starší se soustředili na to, aby, až usnou, jim z huby nevypadla horní protéza a před dámskou částí kursu se tím historicky neznemožnili.
„Takový drážní hlášení,“ pokračoval školitel, nelítostně budiv znavené odpadlíky, „má svý přesný pravidla. Žádný těpic Josef, tak ti tam pouštim ten náklad, jo?, ale pěkně předpisově vlak 65424 odjede z Kotěhůlek na první traťovou kolej v 14.45!“
A měl pravdu pan školitel, Vždyť si představte, jaký by byl na dráze bordel, kdyby byť i nejvyšší pan železničář, který řídí všechno a všude, místo onoho předpisového vlak 65424 odjede z Kotěhůlek na první traťovou kolej v 14.45! do éteru pouštěl třeba:
„Tak prosímvás 65 to 424 my samozřejmě jsme to jako tam dali, a jak někdo tady včera říkal, že teda tam nejsou, já jsem vyzval lidi, to vyhlásíme v sobotu, řešíme ty odjezdy, no tak samozřejmě my chceme, a oni od 14:55 v pondělí s tím teď pracují, budou, tedy začínáme samozřejmě s tím počítáme, tam se to večer v 15:42 nepovedlo, protože on samozřejmě vstává už v půl páté ráno, ty transfery samozřejmě, dneska to video, jak máme tady provokatéry samozřejmě, Kotěhůlky, to byl fake, výpravčí mi říkal, já myslím, že je to tak dobře, makáme teď na tom, a kdo nám to nahlásil, notak jsem to tam nakonec dali, my chceme vagóne, takže v tom je ten potenciál, stavět tu vlakovou cestu, tak samozrejme a já jsem se jich na to ptal, oni mi říkali, my to nechceme, vlaky, i třetí kolej tam mají, vyhlásíme zítra ráno, samozřejmě to platí už teď od druhé hodiny večerní a musíme prodiskutovať, já nechápu, proč to dělají, jsem dostal a bude se to samozřejmě od včerejška 19 nula nula měnit, že tam něco je a s tím budeme pracovat, protože my jsme to samozřejmě vyřešili, ten nesmysl, ty odjezdy, co tady zavedl Kalousek, a nemluvme všichni železničáři, musíme dělat ty priority, co jsou jako ty odjezdy a my to budeme diskutovat, těch věcí co řešíme, je strašně moc, ano je to úžasné, samozrejme teraz je ten správný čas na hentu prvu kolaj a držme si navzájom palce a zkusme si pomocť, díky a na zdravie!“
No to by ta dráha vypadala, kdyby jí šéfovalo individuum, jemuž by se raději neměla do ruky dostat ani klika od dveří do bývalého Rudého koutku ze zadní strany lampárny zaplněné vyřazenými prvomájovými třepetalkami.
A propos – kdo ví, kolik kolejí je v Kotěhůlkách?
Tedy Andrej, voni by mohli z fleku tu tu dráhu jako řídit. De jim to, jako by to teda už někdy dělali 🙂 Teda vono je to jako fabriky třeba optimalizovat, nebo strategicky todleto. No prostě mikromanagement, A ty grafy třeba, tomu by na vládě rozuměli. 🙂 Tak si řikam, jestli voni tu dráhu už dávno neříděj, protože takovej chaos, bordel a panika, to je jejich parketa. Tomu voni by se měli důkladně věnovat, tomu voni rozuměj. Aby do toho oboru, vnesli svěží vánek jako, a pár bolavejch hlav. Vono už vo nějakou tu hlavu navíc ani nesejde… Tedy Zdeňku,… Číst vice »
Pro hlášení cestujícím jsme do Kotěhůlek přidali toto:
https://www.mikrovox.cz/stahni/wav/vyprodan.wav
https://www.mikrovox.cz/stahni/wav/lopatka.wav
děkuji, ovšem kdybych byl černoch, musela byste psát zlatej s velkým Z !
;-)👍
černoch, nečernoch; ani zlatej by české železnici nerozumněl ….
Voni mě bavěj, Vašnosti. Mile a vtipně!
to ráčili povědět moc hezky! V úctě vašnosta
🤠
Váš humor, Zdenku, je mi blízký…..
tak jako nám oběma je „blízký“ zdroj tohoto humoru … děkuji za souznění
😊